środa, 13 sierpnia 2014

Wyjazd

Hejka!
W dzisiejszym poście mam dla was  informację.
♦Wyjazd
W tę sobotę jadę z rodzicami na wakacje do Wiednia, i nie tylko, iż w sobotę rano jedziemy do Pragi następnie z Pragi do Wiednia do mojego wujka a razem z wujkiem i ciocią pojedziemy do Chorwacji ( mój tato planował też żeby pojechać do Włoch z Chorwacji, ale to nie jest jeszcze potwierdzona na 100% )
Jedziemy tam na tydzień, więc przez tydzień mnie nie będzie, ponieważ nie będę mieć internetu, chyba że będzie gdzieś Wi-Fi .

To tyle na dzisiejszy post.
Do zobaczenia w następnym poście. :)
♥♥♥papa♥♥♥


11 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu. Uwielbiam Pragę! Życzę, żeby udało się pojechać do Włoch- są boskie!

    http://laucagliata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widze, ze wszystko tu zapiełas na ostatni guzik i to mi się podoba lecz na twoim miejscu dodawałabym więcej zdjęć poniewaz jesteś na prawde piękną dziewczyną :) ogólne wrażenie oceniam na mocna 5
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJĘ I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  3. No to życzę udanego wyjazdu. :) Przeuroczy gif. *-* Obserwujemy? Odpisz u mnie. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu życzę! :)
    Śliczny gif.
    zapraszam do mnie -> neilastyle.blogspot.com
    może skomentujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu, świetny gif :3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. miłego wypoczynku kochana!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O Jezu jakie masz cudowne włosy *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :)
    + Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie mam nadzieję że miło spędzasz czas :) Czekam na powrót !
    Właśnie opublikowałam post z filmikiem, mogłabym prosić abyś weszła i skomentowała go na YT ? Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Będę wdzięczna jak wyrazisz swoje zdanie :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń