piątek, 8 sierpnia 2014

THE HOLIDAYS ARE ENDING :(



♥♥Dzień dobry moje Bąbelki♥♥

Jak już wiemy wakacje się kończą :(.
Więc postanowiłam, że te ostatnie tygodnie będę spędzać z przyjaciółmi, ponieważ jak wspomniałam w poprzednim poście idę do nowej szkoły i będą nowi znajomi i przyjaciele. (ale oczywiście nie zapomnę o "starych") Dzisiejszy dzień był dniem idealnym, ponieważ przyszła do mnie moja przyjaciółka Nina, którą serdecznie pozdrawiam :* (Nina też prowadzi bloga : KLIK:) )
zrobiłyśmy sobie małą "sesyję"  (jak to nazwała Nina hehe :D ) w moim ogródku, która wyszła genialnie♥.
Jutro natomiast, jadę z moją drugą przyjaciółką Julą ( Jula też prowadzi bloga : KLIK:) ) na działkę dziadków Juli :). Będziemy robić tam zdjęcia na Julki i mojego bloga, więc będziemy się przy tym świetnie bawić:).To na tyle w dzisiejszym poście, i zapraszam do kolejnych już niedługo :)
Zostawiam was z moimi zdjęciami :*


♦sweterek-Cubus ♦spodnie-Mohito ♦buty-Nike :)






♥♥♥!papa!♥♥♥

7 komentarzy:

  1. Świetny post! C;
    Musimy sie znowu zgadac zeby popisac. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wam wyszły te zdjęcia :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    http://veronicanworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba korzystać z końcówki wakacji! :) Super sweterek :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy.. ♥ Zazdroszczę ;)

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostały nam jeszcze ponad 2 tygodnie i musimy się nimi cieszyć :) !
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń